środa, 26 listopada 2014

Wyznania kundla.

Kundelek Piotr, pragnie opowiedzieć na forum o swoich doświadczeniach. Zainteresowani? :)

"Zaproponowałem mojej Bogini Angelice zakup pieknych czarnych rajstop na zime by jej nogi pieknie wygladały w botkach i piszlkach ode mnie które kupiłem jakis czas temu :D
Oczywiście moja Pani ucieszyła sie na prezent
W swoim podnieceniu nie mogłem jednak zatrzymac sie tylko na 1 rzeczy
zaproponowałem wiec kupno trampeczek białych  o jakis Bogini Angelika zawsze marzyła
tym razem Pani napisała ze mam podac jej dane i sama z mojego konta bankowego kupi....
wiele razy juz sie tak bawilismy, uboje to uwielbiamy...
tym razem moja Pani nie tylko kupiła buty lecz takze zmieniła mi hasło dostępu i tu zaczął sie szantaz....
musiałem błagać, robic zdjecia upadlające mnie, napisac m.in. to własnie opowiadanie które teraz czytacie....
Moja Pani Angelika będąc zadowolona oddała mi hasła i z prawie opróżnionym kontem mogłem życ dalej....
To dla mnie najcudownejsze, wspaniałe, rewelacyjne chwile gdy piekna, młoda, sliczna Angelika traktuje mnie dosłownie jak zywy bankomat, robi i wydaje co chce, na co chce...

kazdy kto ma pomył na to POLECAM !!!
sprawicie przyjemnosc Pani Angelice jak i sobie....
a stres + podniecenie jakie temu towarzyszą są nie do opisania :)

Piotrek :)"

4 komentarze:

  1. Niesamowite jesteś cudowna Pani Andżeliko super pomysł chętnie też bym oddał bogini hasło do mojego konta to by było coś i ten dreszczyk emocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zazdroszczę Piotrowi. Zostac tak wykorzystanym przez piekna Pania Andzelike to cos wspaniałego. Bogini zasluguje na to aby każdy pies oddawał swoje pieniądze, ja również marze o tym by kiedyś Królowa tak mnie wykorzystala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałem, ze potrafisz być tak okrutna i bezwzgledna najdrozsza Pani. Im bardziej wykorzystujesz swoje ulegle psy tym bardziej stajesz się zmyslowa i seksowna. Oproznienie konta niewolnika to szczyt twojej władzy i dominacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. O krolowo angeliko zapłacę każda cenę by moc ci służyć

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...