czwartek, 6 marca 2014

Nowa gra bdsm u dominy Andżeliki - rzut kostką.

Moi drodzy!
Tak jak obiecałam w ostatnim poście, wracam do Was z czymś specjalnym.
A jest nią gra BDSM.

Zasady są proste.
Potrzebujecie kostki do gry, szczerości oraz własnych chęci.

Rzuć kostką do gry i w zależności od tego ile oczek wypadnie wykonaj zadanie ukryte pod tym właśnie numerem.

Numerki i przypisane do nich zadania znajdziesz poniżej.

Zadania, których wykonania się podejmiesz otrzymują ode mnie czasami moje kundelki.

Pamiętaj! Nie oszukuj, robisz to przecież dla własnej przyjemności. Nie odczytuj wszystkich zadań na raz, tylko to, które wskazuje Ci kostka do gry. Wyobraź sobie, że stoję przy Tobie, że pilnuję Cię i oceniam! Za dobrze wykonane zadanie nagradza, za źle karzę!
Jeśli wylosowałeś po raz drugi to samo zadanie, rzuć kostką ponownie, ale nie oszukuj!

Specjalnie zmniejszyłam i rozjaśniłam czcionkę z zadaniami. Aby przeczytać swoje zadanie wciśnij kilkukrotnie i jednocześnie na swojej klawiaturze "ctrl" i "+"

ZADANIA:
 1 
 Włóż sobie korek analny w odbyt (albo coś innego co go przypomina), a następnie wypchnij go nie używając rąk.

2  
Usiądź na krześle, następnie masturbując się tryśnij spermą na swoją twarz. Nie możesz położyć się na plecach, cały czas musisz siedzieć.

3
Podejdź do okna, odsłoń zasłony, ściągnij spodnie i majtki, a następnie wystaw swój goły tyłek do okna. Stój tak przez 5 minut, niech przechodnie podziwiają Twoją dupę!

4 
 Czas abyś został dziewczynką. Ogol dokładnie całe swoje ciało. Umaluj się używając podkładu, szminki, tuszu do rzęs, cieni do powiek i różo do policzków. Na głowę nałóż perukę, do tego mega seksowne i wyzywające ciuchy (np. mini spódniczka, szpilki, stringi, stanik). Zrób sobie zdjęcie z miną niewinnej dziewczynki i ustaw zdjęcie jako tapetę na swoim komputerze. Tapetę możesz zmienić dopiero po 24 godzinach!

5  
Najwyższy czas abyś poćwiczył umiejętność ssania penisa. Weź do ręki dildo, ustaw go tuż nad swoją twarzą i powoli wsuwaj dildo do swoich ust. Zrób "głębokie gardło" 20 razy

6  
Na początek zaknebluj swoje usta czymkolwiek, abyś nie krzyczał. Następnie weź pasek do ręki, wypnij się i uderzaj w swój tyłek z całej siły po 20 razy na każdy pośladek. Rób to tak, aby pozostały ślady. :)
 

Osoby chętne zapraszam do udokumentowania wykonanego zadania i przesłania na mój adres email :) (niczego bez Waszej zgody nie opublikuję).

W zależności od Waszego zainteresowania takie posty z nowymi zadaniami do wylosowania będą pojawiały się przynajmniej raz w tygodniu. Dlatego, aby dać mi znak, że tego typu zabawa Ci się podoba napisz o tym w komentarzu lub wyślij do mnie maila z informacją.

Życzę miłej zabawy! :)



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i Cudowne zadania boska Andżeliko pozdrawiam i czekamy na nowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. również jestem zachwycony. prosimy o więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Andżeliko, na tym zdjęciu wyglądasz idealnie. Szkoda, że nie można zobaczyć Twojej pięknej buzi (ale rozumiem chcesz zachować anonimowość). Masz genialne, cholernie seksowne ciało. Być podnóżkiem takiej Dominy to zaszczyt. Twoja gra jest cholernie seksowna. Jesteś ideałem kobiety: piękna, inteligenta, pomysłowa, silna, dominująca, która potrafi pokazać mężczyźnie, gdzie jest jego miejsce (a jego miejsce jest u Twoich cudownych stóp - jako piesek). Pisząc to klęczę przed Twoim zdjęciem i merdam swoim penisem - ogonkiem, jak przystało na wiernego, posłusznego pieska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą Azorek Pani Andżelika to ideał wystarczy spojrzeć na fotke powyżej aby zrozumieć że to co napisałeś to czysta prawda. Padam do twych stóp Królowo Andżeliko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś zrobiłem 4 ,6 i 3 a mam zaledwie 16 lat To jest super.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...