niedziela, 1 września 2013

Crush fetish!

UWAGA!!  WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI!!

Wielu z Was narzekało, że z powodu mojego wyjazdu zabrakło Wam czasu, by zakupić tyle "losów" ile byście chcieli uzyskać.
Dlatego wydłużam czas trwania LOTERII o dwa tygodnie (czyli te dni, w które nie mogliście się ze mną skontaktować).

Zatem loteria kończy się 14 września o godzinie 23.59. 

To już ostatnia szansa by zdobyć więcej losów, kolejnego wydłużenia czasu już nie będzie!

szczegóły dotyczące loterii tutaj 



POWODZENIA! :)


 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


Jakiś czas temu, zrealizowałam zamówienie dla Piotra. Oto jego relacja:

"dziś od mojej Pani dostałem zdeptanego batona, którego deptała balerinkami, które nosi na codzien, wiec są zabrudzone, zakurzone, podeszwy brudne ( z resztą balerinki tez ma ode mnie :)  )
Pani kazała mi go zjeść i delektować się nim wiec to uczyniłem z rozkoszą :)
co czułem?
mega podniecenie
kurzu czy piasku wcale, nic, szkoda. Ale baton pyszny, zwłaszcza świadomość i zdjęcia ze deptała go butami, które nosi na co dzień moja cudowna Pani
jesteś boska, najlepsza !"



Chciałbyś też skosztować takiego batona? zgłoś się na xsexyfootx@gmail.com :)




3 komentarze:

  1. Pewnie baton był pyszny to prawdziwy zaszczyt jesć takie smakołyki prosto z podeszw Królowej Andźeliki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego. To faktycznie zaszczyt, by zjeść taki batonik od Pani :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...