środa, 17 lipca 2013

LOTERIA!!!

Do tego stopnia fascynuje mnie współpraca z Wami, świat fetyszu i dominacji, że postanowiłam zaszaleć i spróbować czegoś nowego. Marzy mi się sesja z niewolnikiem, którego nie znam... Taka w realu, miejsce nie ma znaczenia. Może być to hotelowy pokój lub niewolnika mieszkanie. Postanowiłam odważyć się i złamać ten jeden jedyny raz swoje zasady. I tym samym nagrodzić kogoś z moich wielbicieli. Na samą myśl przechodzi mnie dreszcz podniecenia... Tylko ja i mój nowy podnóżek, spełniający wszystkie moje zachcianki, mmmm... mam tyle pomysłów :)

Postanowiłam, że właśnie TO będzie główną nagrodę w mojej LOTERII.


 Zasady:
Loteria będzie trwała od dzisiaj czyli od 17 lipca 2013 od godziny 18:00 do  14 września 2013 do godziny 23:59. (wydłużony czas)

Po zakończeniu trwania loterii odbędą się w tym samym czasie trzy losowania.

Nagrody:

Pierwsze losowanie: Realna sesja dominy (czyli mnie) z kundelkiem (czyli wygranym) w ustalonym przez nas miejscu, czasie i ustalonych z wygranym zasadach.

Drugie losowanie:  Wysyłka wybranej przez zwycięzcę jednej rzeczy z listy (brudne majteczki, znoszone rajstopki, znoszone kapcie, znoszone tenisówki, znoszone pończochy, biustonosze, znoszone podkolanówki, znoszone skarpetki, zdeptany batonik/owoc (w grę wchodzi crush fetish), Zastrzegam, że nie wysyłam włosów).

Trzecie losowanie:  15 zdjęć w wybranej przez zwycięzcę tematyce (zastrzegam, że nagrodą nie są zdjęcia przedstawiające moją twarz, włosy, cipkę, piersi).


Jak można zdobyć losy?

Każde wydane 5 zł na zakup moich rzeczy, sesje zdjęciowe, dominację, prezenty to 1 los. Przykładowo, jeśli kupisz majteczki za 20 zł otrzymujesz 4 losy. Czyli Twoja szansa na nagrodę główną rośnie czterokrotnie! :)

Skąd możesz wiedzieć ile aktualnie posiadasz losów?
Wystarczy, że mnie zapytasz lub sam policzysz ile pieniędzy przelałeś na moje konto w danym okresie. Ze względu na prywatność osób kupujących nie będę upubliczniała zestawienia.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania - pisz! Na pewno odpowiem :)

Zachęcam Was do czynnego udziału! Mam nadzieję, że główny zwycięzca będzie miał tyle samo radości i spełnienia co i ja :)

2 komentarze:

  1. Normalnie mnie zatkało zostać podnóżkiem tak pieknej i władczej Pani jak ty spełniając wszystkie twoje zachcianki o Boska Andżeliko jesteś niesamowita to by był największy zaszczyt jaki może spotkać takiego kundla jak ja padam do twych Boskich stóp śliczna Pani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuu nie wierzęe ty sliczna Lady Jako domina chyba spełniło by sie moje 1 z najwazniejszych marzen , Ja poprostu cie kocham nigdy cie nie widzialem alee jestes Piekną Panią i mogę zrobic duzo zeby zostac twoim psem , dołoze staran zeby moze spełniło sie moje marzenie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...