niedziela, 14 lipca 2013

Czarne lakierowane szpilki, dżinsy, rajstopki.

Zwycięzców ostatniego konkursu poinformowałam wczoraj, a dziś oficjalnie na blogu ogłaszam wygranych:
  • scorpion1278@gmail.com
  • gorn880@gmail.com
 Szkoda, że tym razem nie odważyliście się pozostawić odpowiedzi w komentarzach. Jednakże dziękuję za wszystkie nadesłane prace i jeszcze raz gratuluję zwycięzcą! :) Jestem z Was dumna! :)

Dzisiaj postanowaiłam spełnić Wasze prośby i zamieszczam zdjęcia z wczorajszego wypadu za miasto:



komary niestety dały mi popalić :(



ale było warto!



Jak Wam się podoba? :)


5 komentarzy:

  1. Oj bardzo nam się podobają twoje stópki wyglądają cudownie. Jesteś boska Andżeliko padam do twych stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Andżeliko wyglądasz bosko dziekuję ci za to że jesteś i za to że prowadzisz tego wspaniałego bloga padam do twych stóp twoja szmata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy tym 2 zdjeciu mogłbym walic ile sie daa normalnie klękam przed Panią jest Pani boginią jak zobaczył byl w realu jak kobieta wyciąga tak Piekną stopke too moze i nawet padłbym jej do stop i zaczoł ja wąchac i adorowac cud poprostu cud ! tyy nie kusisz tyy uzalezniasz WIELBICIEL

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne stopki chetnie bym je powachal a potem wylizał mmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc ile majo cm te szpilki odp prosze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...