wtorek, 25 czerwca 2013

Balerinki, fetysz stóp, prezent od wielbiciela.

Chciałam zrobić dzisiaj sesję na tle pięknej zieleni, ale pogoda zniszczyła moje plany :(


mam nadzieję, że następnym razem, wszystko pójdzie zgodnie z moją myślą i na bloga trafią zdjęcia w typowym klimacie letnim :)


Dzisiaj prezentuje mój nowy nabytek. Balerinki, które sprezentował mi Piotr. I w tym miejscu chciałabym mu za to bardzo podziękować! Uwielbiam prezenty, a szczególnie takie! :)





Nie dość, że przeogromnie mi się podobają, to jeszcze są mięciutkie i bardzo wygodne! :)

 

 

 

 

 

A Wy jak sądzicie, jak prezentuję się na moich stópkach? :D


4 komentarze:

  1. Kochający Stópki Andżeliki28 czerwca 2013 18:57

    Bardzo ładne, ale ich największą ozdobą są włożone w nie Twoje seksowne Stópki o Królowo. Każdy bucik zyskuje 100 razy na szyku, urodzie i wartości kiedy są w nim Twoje Genialne Stópki. Teraz te balerinki są nowiutkie, ale kiedy zostanie już w nich zapaszek Twoich Stópek będą cholernie seksowne :D

    Śliczne Masz Stópcie Królowo, uwielbiam je i chętnie bym je wypieścił języczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze pani jak by nimi rozdeptala jakiegos slimaka albo rybke i pokazala fotki lub filmik prosze kupil bym takie balerinki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...