niedziela, 5 maja 2013

Andżelika jako domina I miejsce, gorset, szpilki, pończochy, pas do pończoch.

Witam :)

Od dzisiaj rusza nowa ankieta, jej zakończenie planowane jest na koniec tego miesiąca - dotyczy filmiku, który chcielibyście abym zamieściła na blogu. Zapraszam do głosowania!

 

Wielu z Was pisze do mnie emalie, o zrealizowanie zamówienia dotyczącego filmików - uściślam - takie zamówienia realizuję, jednakże nie można na nich usłyszeć mojego głosu, ani zobaczyć mojej twarzy :)

 

Dziś prezentuje długo oczekiwane przez Was pierwsze miejsce, nie przedłużam i zapraszam do komentowania efektów! :)


 Jak będziesz niegrzeczny to przyjdę do Ciebie w nocy i rozprawię się z Tobą za pomocą mojej listewki a na dobranoc wymierzę Ci kopniaka prosto w Twoje... twarz. Mrrr...








 Gorset, pończochy, podwiązka i spódniczka to prezent od mojego wielbiciela - D. dziękuję Ci za to bardzo! Jestem przecudownie zaskoczona :)

 


Chciałbyś taką sesję na wyłączność? Pisz xsexyfootx@gmail.com

8 komentarzy:

  1. Andżeliko wyglądasz cholernie seksownie. :D Masz wspaniałe, cudowne ciało. Ślicznie te czarne szpileczki prezentują się na Twoich stópkach. Aż chciało by się włożyć język pomiędzy podeszwę Twoich stópek a wyściółkę bucików (mam na myśli ostatnie zdjęcie) i lizać Cię po stópciach. :D
    Jesteś Ideałem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło :) Cieszę się, gdy Wy jesteście zadowoleni :)

      Usuń
  2. Wyglądasz Bosko i bardzo sexownie Andżeliko. Padam do twych stóp Pani

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdominuj mnie!
    pozdrawiam Rhonin

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady Andżeliko na tych zdjęciach wyglądasz fantastycznie. Masz przepiękne nogi, jesteś niezmiernie dominująca. Bardzo bym chciał żebys wymierzyła mi tego kopniaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są ujęcia spod podeszwy bucika.. doskonała perspektywa ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...