wtorek, 12 marca 2013

Crush, deptanie batonika w szpilkach, pończoszka. III miejsce

 Witajcie moi mili :)

Dziś mam dla Was kolejną porcję fotek - zgodnie z ankietą.  Ex aequo III miejsce - czyli deptanie batonika! :)

Pozwoliłam sobie wykorzystać zdjęcia, które jakiś czas temu przygotowałam dla Michała.

 






 




A oto komentarz mojego wielbiciela tuż po odebraniu paczki:


"Witam Cię Piękna Pani Andżeliko paczkę odebrałem, przekąska była wyśmienita a myśl że deptała i pluła na niego taka młoda i piękna Kobieta jak Ty śliczna Andżeliko a następnie wszystko zeskrobałaś i wysłałaś mi jest niesamowite. Można poczuć się jak prawdziwa szmata ale to mi nie przeszkadza bo bycie Twoim wiernym kundlem jest najlepszym co może mnie spotkać. Dziękuję Ci Pani za przekąskę i nie mogę się już doczekać kolejnych fotek i nowej przekąski pozdrawiam i padam do Twych stóp Piękna Andżeliko"

I jak Wam się podoba? :)

10 komentarzy:

  1. Boskie fotki a batonik musiał być przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj podobają nam się i to bardzo. Chciał bym być tym batonikiem i być tak podeptany przez ciebie boska Andżeliko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Boska Andżeliko twoje stópki w tych szpilkach wyglądają cudnie. Chciał bym lizać twoje podeszwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czesc jakie masz te szpilki wysokie odp prosze

    OdpowiedzUsuń
  5. A moze mi tymim szpilkam podeptac odp prosze

    OdpowiedzUsuń
  6. coś cudownego Pani Andżeliko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...